Top Gear tulee ensimmäistä kertaa Suomeen ja tuo mukanaan myös mysteerisen The Stigin

Mysteerikuljettaja The Stig saapuu Top Gear -tiimin mukana Helsingin Messukeskukseen.

Top Gear Live

Maailman suosituimpien auto-ohjelmien joukkoon lukeutuva Top Gear saapuu juontajiensa Jeremy Clarksonin ja James Mayn sekä mysteerikuljettajan The Stigin johdolla ensimmäistä kertaa Suomeen. Helsingin Messukeskuksessa 23.-25. marraskuuta järjestettävä areenashow Top Gear Live tarjoilee sekä häikäiseviä stuntteja että maailman kalleimpien, tehokkaimpien ja älyttömimmin tuunattujen super-autojen esittelyitä.

Top Gear Live perustuu Suomenkin televisiosta tuttuun Top Gear -ohjelmaan. Areenashow’ksi muokattu spektaakkeli on myynyt näytöksensä loppuun neljällä mantereella sekä hurmannut katsojat viimeisimpiä erikoistehosteita ja pyrotekniikkaa sisältävillä toimintakohtauksilla. Mukana on luonnollisesti myös taattua Top Gear -huumoria.

Yli 1,5 miljoonaa katsojaa ympäri maailman ovat päässeet todistamaan Top Gear Live -ilmiötä, jonka toteuttaminen vaatii 135 rekkaa, 3 laivaa, rahtilentokoneen sekä 94 autoa ja 150 rengassettiä. Messukeskuksessa tullaankin kokemaan ajosuoritusten ohella erikoistehosteita sekä 104 desibeliin kohoavia äänenpaineita.

Top Gear Live -lippujen ennakkorekisteröityminen käynnistyy torstaina 6. syyskuuta. Liput tulevat myyntiin rekisteröityneille tiistaina 11.9.2012, ja kaikille avoin lipunmyynti käynnistyy torstaina 13. syyskuuta. 

Tavallisten näytöslippujen ohella Top Gearin tosifaneille on tarjolla erikoispasseja, joilla pääsee esimerkiksi backstage-alueille tutustumaan lähemmin tapahtumassa nähtäviin ajoneuvoihin. Top Gear Liveä ei suositella alle 5-vuotiaille ja alle 16-vuotiaat voivat osallistua tapahtumaan ainoastaan täysi-ikäisen huoltajan seurassa.

Written by:

Toimitus

Ota yhteyttä

Kommentit

Kommentit

Yleisradioyhtiö BBC tekee tälläkin näytöksellä rahaa. Ja hyvä niin. Mitä enemmän BBC kerää rahaa ulkomailta, sitä halvempi on TV-lupa Englannissa. Viime vuonna BBC keräsi tällaisilla liiketoimilla yli 200 miljoonaa euroa.

Mitä tekee meidän YLE. Kerää kohta rahansa veroina ja tuhlaa niitä urakalla. Rahan teko ei Yleä muulla tavalla kiinnosta. Yle-vero kun tulee niin näppärästi suoraan tilille, vaikka tekisi kuinka huonoja ohjelmia, vaikka tusinan Mannerheim elokuvia jossain eksoottisessa maassa.

Tapsa. (ei varmistettu)

Suomen kieleen on kielitaidottomien toimittajien avustuksella tuotu yhä pitempiä, yhä kankeampia ilmaisuja, kun luonnollinen kehitys puolestaan lyhentää kieltä.

Miksi siis "mysteerinen", kun on olemassa mystinen, miksi vauva on aina "kuukautinen", kun on olemassa sana kuinen. Kolmikuinen mystinen vauva on paljon kätevämpi ilmaisu kuin kolmekuukautinen mysteerinen vauva. Ja laske säästyvät kirjaimet.

Tolkku ylösalaisin (ei varmistettu)

Todella huonoa otsikointia ja klikkausten kalastelua. Tuosta saisi kuvan että ne tulisivat tekemään ohjelmaa suomeen, eikä polttamaan kumia messukeskukseen ja naureskelemaan toisilleen...

Pettynyt otsikkoon (ei varmistettu)

Mihin Suomi mielestäsi mainosta tarvitsee? Olemmeko myymässä sitä johonkin?

Itsetunnossa täytyy olla pahasti vikaa, jos aina pitää mainostaa itseä tai kotimaata tai yleensä tehdä siitä numero. Luuletko romanialaisten hyppineen riemusta, kun Top Gear kaahasi Ceausescun hallintopalatsin kellarissa? Että päästiinpä vallan telkkuun.

Parasta eli pahinta mainosta Suomelle ovat juntit kielitaidottomat kansalaiset, ja puistoissa oksentelevat pultsarit. Siinä Suomi-kuva kehittyy, kun äijät ja ämmät virtsaavat pitkin jalkakäytäviä ja omille kintuilleen. Tätä näkevät turistit livenä.

Tätä ajatellen sen parempi, mitä vähemmän näymme tv:ssä missään.

Vähemmän on enemmän (ei varmistettu)

Niin mitä me 7,3 miljoonalla turistilla ja heidän tuomillaan 2,7 miljardilla eurolla tehdään? Tuolla showlla on miljoonayleisä ympäri maailmaa ja taatusti n kpl saivat ahaa elämyksen matkustaa Suomeen.

Reko (ei varmistettu)

Osallistu keskusteluun