Mielipidekirjoitus | Koronaelvytyksestä vetoapua Porvoon pyöräilykaupunkitavoitteisiin
Hallituksen tavoitteena on lisätä pyöräilyn ja jalankulun määrää 30 prosentilla vuoteen 2030 mennessä. Tämä on tärkeä päämäärä, sillä liikenne aiheuttaa viidenneksen Suomen ilmastopäästöistä. Pyöräilyn ja kävelyn lisääminen edistää myös terveyttä, parantaa liikenteen turvallisuutta, lisää viihtyisyyttä sekä vähentää melua, liikenneruuhkia ja ilmansaasteita.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.