Mielipidekirjoitus | Kauas nuoret karkaa
Porvoolaisina veronmaksajina me kaikki haluamme tietysti huolehtia siitä, että kaupunkimme tarjoaa sellaiset peruspalvelut, että täällä olisi hyvä elää ja työskennellä. Näinhän kaupunki kasvaa ja tänne tulee - ja omasta takaa syntyy - uusia veronmaksajia tätä kukoistusta kustantamaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.