Mielipidekirjoitus | Kauas nuoret karkaa

Porvoolaisina veronmaksajina me kaikki haluamme tietysti huolehtia siitä, että kaupunkimme tarjoaa sellaiset peruspalvelut, että täällä olisi hyvä elää ja työskennellä. Näinhän kaupunki kasvaa ja tänne tulee - ja omasta takaa syntyy - uusia veronmaksajia tätä kukoistusta kustantamaan.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.