Mielipidekirjoitus | Vastustamista vastustamisen ilosta vai jostain muusta syystä?
Porvoon keskusta-alueen kehittämiseen ollaan vihdoin saamassa vauhtia. Torin alueen kaavaa viimeistellään, Läntisen Mannerheiminväylän muuttamista Puistokaduksi valmistellaan, uudelle liityntäpysäköinnille on hyväksytty kaava, keskustan tyhjiä tontteja yritetään saada rakentumaan ja ränsistyneitä rakennuksia halutaan kunnostaa tai rakentaa uutta tilalle.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.