Elin Blomqvist-Valtonen, kolumni Eleet ja ilmeet maskien takaa

Kuopuksemme aloitti vastikään päiväkotitaipaleensa reilun vuoden ikäisenä. Rohkea tyttö, yhdessä isoveljensä kanssa asteli tarmokkaana päiväkodin pihalle. Sisarukset, meidän vanhempien saattelemana, suuntasivat molemmat omiin ryhmiinsä. Päiväkodissa keväällä tutuksi tulleet koronaohjeet ja säännöt jatkuvat muuttumattomana. Ryhmiä ei sekoiteta, vain yksi lapsi kerrallaan tuulikaappiin ja vanhemmilta edellytetään maskia sisätiloissa. Tähän on totuttu ja sen kanssa voidaan elää.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.