Bussikuski raivosi ja heitti matkustajia väkivalloin ulos bussista Helsingissä – Vaati isoja korvauksia työsuhteen purusta, mutta joutui itse maksamaan
Bussiyhtiöllä oli oikeus purkaa väkivaltaisesti käyttäytyneen kuljettajan työsopimus, vaikka tämä oli sairauslomalla. Näin päätti Helsingin käräjäoikeus maaliskuussa ja tänään Helsingin hovioikeus päätti olla antamatta tapaukselle jatkokäsittelylupaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.