Bussikuski raivosi ja heitti matkustajia väkivalloin ulos bussista Helsingissä – Vaati isoja korvauksia työsuhteen purusta, mutta joutui itse maksamaan

Bussiyhtiöllä oli oikeus purkaa väkivaltaisesti käyttäytyneen kuljettajan työsopimus, vaikka tämä oli sairauslomalla. Näin päätti Helsingin käräjäoikeus maaliskuussa ja tänään Helsingin hovioikeus päätti olla antamatta tapaukselle jatkokäsittelylupaa.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.