Keskuskoulun vedestä ei löytynyt viitteitä saastumisesta – koulu saa päättää maanantaina itse, juodaanko vettä vai ei

Keskuskoulussa kiellettiin hanaveden käyttö perjantaina joidenkin lasten oksennettua sitä juotuaan. Vettä on tutkittu uutterasti, mutta syytä rajuun oireiluun ei ole löytynyt.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.