Helsingin poliisi perustelee sumutteen käyttöä: mielenosoittajien kantamiseen ei ollut voimavaroja ja tilanteessa oli vammautumisvaara

Poliisihallitus on luovuttanut kohua herättäneen, Helsingin Kaisaniemenkadulla 3. lokakuuta järjestettyä Elokapinan mielenosoitusta koskevan selvityksen sisäministeriölle. Poliisit käyttivät liikenteen tukkeena olleita, kadulla istuneita mielenosoittajia vastaan niin sanottua OC-sumutetta.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.