Kyläkyyti jatkuu syysloman jälkeen – liikennöitsijä ja sovellus ovat vaihtuneet

Porvoon Kyläkyyti-palvelu aloittaa jälleen liikennöinnin maanantaina 19. lokakuuta. Se on tarkoitettu Porvoon pohjoisten ja itäisten sekä Askolan eteläisten kylien asukkaiden vapaa-ajan liikkumistarpeisiin.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.