Kärkikolmikko ei muuttunut – näiden sairauksien takia käytiin eniten lääkärillä terveyskeskuksessa
Verenpainetauti, ylähengitystieinfektiot ja selkäsärky olivat edelleen yleisimmät syyt käydä terveyskeskuslääkärin vastaanotolla viime vuonna.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.