Kärkikolmikko ei muuttunut – näiden sairauksien takia käytiin eniten lääkärillä terveyskeskuksessa

Verenpainetauti, ylähengitystieinfektiot ja selkäsärky olivat edelleen yleisimmät syyt käydä terveyskeskuslääkärin vastaanotolla viime vuonna.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.