Minna Parikka ilmoittaa lopettavansa huipulla: "Olen saanut kaiken"
Helsinkiläinen kenkäsuunnittelija Minna Parikka ilmoittaa lopettavansa liiketoimintansa 20. joulukuuta. Hän kertoo, että syy lopettamiseen on puhtaasti henkilökohtainen. Parikan mukaan brändillä menee loistavasti eikä lopettamispäätös johdu koronapandemiasta tai taloudellisista seikoista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.