Velvoite lääkärin määräyksestä: Sote-pisteissä on Porvoossa käytettävä nyt kasvomaskia
Porvoon tartuntataudeista vastaava lääkäri on päättänyt, että kaikissa sosiaali- ja terveystoimen toimipisteissä asioivilta henkilöiltä edellytetään kasvomaskien käyttöä 14. joulukuuta alkaen vuoden loppuun asti.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.