Varas murtautui pitseriaan Porvoon keskustassa – yrittäjä: tämä oli jo neljäs kerta

Viking pizzeriaan murtauduttiin torstain ja perjantain välisenä yönä. Yrittäjä Bastret Dushi kertoo, että rahaa ei juuri viety, sillä asiakkaat maksavat ostoksensa pääasiassa kortilla.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.