Varas murtautui pitseriaan Porvoon keskustassa – yrittäjä: tämä oli jo neljäs kerta
Viking pizzeriaan murtauduttiin torstain ja perjantain välisenä yönä. Yrittäjä Bastret Dushi kertoo, että rahaa ei juuri viety, sillä asiakkaat maksavat ostoksensa pääasiassa kortilla.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.