Koronatartunta Myrskylässä – "Ensimmäinen kunnan työntekijällä todettu"
Myrskylän kunnan työntekijällä on todettu laboratoriovarmennettu koronavirustartunta sunnuntaina, kunta tiedotti maanantaina puoliltapäivin. Kyseessä on ensimmäinen kunnan työntekijällä todettu tartunta koko koronapandemian ajalla.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.