Ilkivalta on Sampo-talon ja Citymarketin välissä jatkuva ongelma – ikkunoita ja lamppuja rikotaan ja sotketaan, parkkihallissa on sytytetty nuotioitakin: "Hotelli Sparrelle tilanne on katastrofaalinen"

Niin sanotun Sampo-talon kiinteistönomistajilla alkaa loppua maltti. Rakennuksen Citymarketin puoleisen käytävän varrella sijaitsevasta sisäpihasta on tullut nuorison ajanviettopaikka, ja aikaa vietetään varsin kyseenalaisin tavoin.