Punoskorien kumppaniksi luksusmuotitalo – Minna Impiö ja Mari Martikainen ovat valmiita kasvattamaan Mifukon johtavaksi kodinsisustamisen brändiksi Euroopassa

Chloèlla on Instagramissa 9,4 miljoonaa seuraajaa maailmanlaajuisesti. Ranskalainen luksusmuotitalo aloitti brändiyhteistyön Mifukon kanssa punoslaukuissa.

Mainos: Uusimaa

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 3 kk 4 €/kk Tilaa 24 h 3 €

Digitilauksen sisältö

  • Uusimaa.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti ja digiliitteet
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi