Helsingin seudun asukkaat toivovat joukkoliikenteeseen toivotaan lisää panostuksia, mutta vähemmän kuin aiemmin – suosituimmat kulkutavat silti kävely ja henkilöauto
Tuoreen kyselyn mukaan yli puolet Helsingin seudun asukkaista toivoo lisäpanostuksia joukkoliikenteeseen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.