EU-jäsenyys maksoi Suomelle 141 euroa asukasta kohden viime vuonna – "Pahin on toivottavasti takanapäin"
Suomi maksoi Euroopan unionille enemmän kuin sai sitä kautta tuloja viime vuonna. Valtiovarainministeriö tiedotti perjantaina, että Suomen nettomaksu oli 781 miljoonaa euroa vuonna 2020. Tämä tarkoittaa asukasta kohden maksun määräksi 141 euroa vuodessa Suomessa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.