Valtio käytti 250 000 euroa kannustaakseen suomalaisia joukkoliikenteeseen, somekansa pöyristyi: "#taasmennään ilman järkeä"
Liikenne- ja viestintäministeriön (LVM) joukkoliikennekampanja raivostuttaa sosiaalisessa mediassa. Muun muassa keikoille kannustavaa kampanjaa pidetään vastuuttomana tilanteessa, jossa koronatartuntojen ja sairaalahoidossa olevien koronapotilaiden määrä on korkealla.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.