Vihreän vedyn tuotanto Nesteen jalostamolla voisi alkaa 2024 – jalostamon vedystä 10 prosenttia uusiutuvaksi
Neste on etenemässä suunnitelmissaan toteuttaa Porvoon jalostamolle uusiutuvan vedyn tuotantoyksikkö eli elektrolyyseri sekä hiilidioksidin talteenottoyksikkö. Hanke käsittää myös vedyn jakeluterminaalin, josta vetyä voidaan toimittaa säiliöautoilla markkinoille.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.