Maskua uhkaa miljoonalasku – huonekalukaupan mainonta karkasi käsistä jo 20 vuotta sitten

Lahden Stemma-kauppias lähti vastaiskuun, koska asiakkaat ovat tottuneet suuriin prosentteihin.

Alennusmyynti on perinteinen tapa myydä loppuun kausitavara tai muuten vain tyhjentää varastoa. Alennusmyynnin markkinoinnilla on tiukat säännöt, mutta esimerkiksi huonekalukaupassa tuntuu olevan silti jatkuvasti jonkinlainen erikoiskausi.

Mainos: Relax Center

Mainos: Relax Center

HydraFacial – 3 vaihetta, 30 minuuttia

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Vaalimainoksesi mukana bussimatkoilla ja aamupalapöydissä

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Uusimaan sisällöt.

Tilaa 3 kk 4 €/kk Tilaa 6 vk 3,50 €/vk

Digitilauksen sisältö

  • Uusimaa.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti ja digiliitteet
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi