Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Näsin terveyskeskuksen puhelinpalvelu ruuhkautui, jonossa satoja puheluja

Näsin terveyskeskuksen puhelinpalvelussa on tällä hetkellä ruuhkaa, Porvoon kaupunki tiedottaa.

– Valitettavasti meillä on tällä hetkellä henkilöstövajausta, osastonhoitaja Jaana Pietiläinen pahoittelee.

Puheluita on myös tullut tavanomaista enemmän, kun syksyn tartuntatautikausi on käynnistynyt.

Jonossa oli keskiviikkoaamuna 9. marraskuuta noin 300 puhelua.

– Pyrimme saamaan jonon purettua tämän viikon aikana. Olemme yhteydessä jokaiseen soittajaan, mutta ikävä kyllä yhteydenottoamme voi joutua odottamaan useamman päivän, Pietiläinen toteaa tiedotteessa.

Oirearvion ja hoito-ohjeita voi saada Omaolo-verkkopalvelussa. Jos vointi on hyvin huono, kannattaa hakeutua ilman ajanvarausta terveyskeskuksen kiireelliselle vastaanotolle.

Iltaisin ja viikonloppuisin voi soittaa Päivystysapuun, numeroon 116 117.