Linnamäen pulkkamäki on kiihdytysajoa kansallismaisemassa – maanantain ensimmäiset laskijat ilmaantuivat paikalle jo aamuvarhain

Mitä korkeammalle aurinko nousi, sitä useampi hiihtolomalainen tuli pulkkailemaan Vanhaan Porvooseen. Niin tekivät myös Kevätkummusta saapuneet veljekset.

Porvoon suomalaisen seurakunnan työntekijät kävelivät Linnamäen pulkkamäen juurelle jo hyvissä ajoin maanantaiaamuna kello 10. Mukanaan heillä oli yhdeksän litraa lämmintä mehua jaettavaksi aurinkoiseen pakkaskeliin saapuneille mäenlaskijoille.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.