SM-kisoissa pettyneen Maria Huntingtonin hallikausi päättyi

Moniottelija Maria Huntington ilmoitti maanantaina sosiaalisessa mediassa jättävänsä yleisurheilun jäljellä olevan hallikauden väliin. Huntington kilpaili viikonloppuna Jyväskylän SM-hallikisoissa viisiottelussa, mutta jäi ilman tulosta korkeushypyssä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.