SM-kisoissa pettyneen Maria Huntingtonin hallikausi päättyi
Moniottelija Maria Huntington ilmoitti maanantaina sosiaalisessa mediassa jättävänsä yleisurheilun jäljellä olevan hallikauden väliin. Huntington kilpaili viikonloppuna Jyväskylän SM-hallikisoissa viisiottelussa, mutta jäi ilman tulosta korkeushypyssä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.