Saksan olympiajalkapallojoukkueessa vain 15 kenttäpelaajaa – "Bundesliigan seurojen tuki oli vaihtelevaa"
Saksan miesten jalkapallomaajoukkueen tilanne ennen heinä-elokuussa pelattavaa Tokion olympiaturnausta alkaa olla huolestuttava. Saksa matkusti tiistaina Japaniin vain 18 pelaajan ryhmällä. Kisoihin olisi saanut nimetä 22 pelaajaa, mutta seurasiirtojen ja loukkaantumisten takia Saksan ryhmä on kutistunut.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.