Nesteen soutajat olivat hyvässä vedossa kotikisoissaan – Joel Naukkarisen SM-mitalisaldo nousi jo 138 mitaliin

Soutu: Porvoon Veckjärvellä soudettiin olympialuokkien 500 metrin SM-kilpailut.

Nesteen Soutajien (NRC) soutajat edustivat erittäin mallikelpoisesti kotiseuraansa, kun Porvoon Veckjärvellä ratkottiin tämän vuoden nopeimmat SM-Sprintsoutajat. Porvoolaisten saldo kotikisoistaan oli lopulta kaksi kultaa, kuusi hopeaa ja kuusi pronssia. Suomen mestaruudet tulivat miesten yksiköstä Joel Naukkariselle ja miesten nelikosta. Nelikossa soutivat Naukkarisen lisäksi Antti Kirjola, Martti Kirjola ja Pekka Teittinen. Porvoolaisseura on jo useampana syksynä toiminut pikamatkojen kisaisäntänä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.