Emil Ruusuvuori iski hollantilaisparinsa kanssa Tukholman avointen välieriin
Suomen Emil Ruusuvuori ja Hollannin Botic van de Zandschulp jatkoivat tenniksen miesten ATP250-turnausta Tukholmassa voitokkaasti. Ruusuvuori ja van de Zandschulp etenivät torstaina jo nelinpeliturnauksen välieriin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.