Emil Ruusuvuori iski hollantilaisparinsa kanssa Tukholman avointen välieriin

Suomen Emil Ruusuvuori ja Hollannin Botic van de Zandschulp jatkoivat tenniksen miesten ATP250-turnausta Tukholmassa voitokkaasti. Ruusuvuori ja van de Zandschulp etenivät torstaina jo nelinpeliturnauksen välieriin.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.