Porvoon Hunters voitti miesten jääkiekon Suomi-sarjan runkosarjan ensimmäistä kertaa seurahistoriansa aikana – joukkue voitti 17 ottelua peräkkäin

Porvoon Huntersin miesten edustusjoukkue pelasi viikonloppuna kauden viimeiset Suomi-sarjan runkosarjan ottelunsa. Molemmet ottelut käytiin porvoolaisten kotijäällä, Kokonniemen jäähallilla. Lauantaina Hunters murskari Raahe-Kiekon 10–2 (5–1, 3–0, 2–1) lukemin ja sunnuntaina Oulun Laser HT sai todeta porvoolaiset paremmiksi 5–4 (2–1, 3–1, 0–2) lukemin.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.