Porvoon Hunters voitti miesten jääkiekon Suomi-sarjan runkosarjan ensimmäistä kertaa seurahistoriansa aikana – joukkue voitti 17 ottelua peräkkäin
Porvoon Huntersin miesten edustusjoukkue pelasi viikonloppuna kauden viimeiset Suomi-sarjan runkosarjan ottelunsa. Molemmet ottelut käytiin porvoolaisten kotijäällä, Kokonniemen jäähallilla. Lauantaina Hunters murskari Raahe-Kiekon 10–2 (5–1, 3–0, 2–1) lukemin ja sunnuntaina Oulun Laser HT sai todeta porvoolaiset paremmiksi 5–4 (2–1, 3–1, 0–2) lukemin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.