Hunters otti ensimmäisen napsun puolivälierässä – ensimmäinen erä meni jännityksen piikkiin, mutta sitten ketsuppipullo aukesi ja Titaanit olivat hätää kärsimässä
Jääkiekko: Joukkueet kohtaavat toisensa heti lauantaina vuorostaan Kotkassa.
Porvoon Huntersin miesten edustusjoukkue pelasi Suomi-sarjan ensimmäisen puolivälieräottelunsa kotijäällään, jossa se kohtasi vanhan ja rakkaan vastustajansa, Kotkan Titaanit. Porvoolaiset lähtivät otteluun ennakkosuosikkina, olihan se voittanut suvereenisesti runkosarjan, 17 ottelun voittoputkellaan ja sen lisäksi pudotuspelit aloitettiin sen kotihallissa. Titaanit saivatkin todeta Huntersin paremmaksi joukkueiden ensimmäisessä kohtaamisessa 6–1 (0–1, 4–0, 2–0) lukemin.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.