Ruusuvuori taipui Tukholmassa Tsitsipasille – "Olisi pitänyt roikkua pidempään mukana"

Emil Ruusuvuori hävisi lauantaina miesten kaksinpelin välierissä Kreikan Stefanos Tsitsipasille tenniksen ATP-turnauksessa Tukholmassa. Maailmanlistalla viidentenä oleva kreikkalainen kukisti suomalaisen suoraan kahdessa erässä lukemin 6–2, 6–2.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.