Naisleijonat löylyttivät Ruotsin 7–2
Naisten jääkiekkomaajoukkue otti perjantaina komean voiton Ruotsista Ängelholmissa pelattavassa viiden maan turnauksessa. Naisleijonat joutuivat alussa tappioasemaan, mutta joukkue nousi ottelussa lopulta 7–2-voittoon.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.