Naisleijonat löylyttivät Ruotsin 7–2

Naisten jääkiekkomaajoukkue otti perjantaina komean voiton Ruotsista Ängelholmissa pelattavassa viiden maan turnauksessa. Naisleijonat joutuivat alussa tappioasemaan, mutta joukkue nousi ottelussa lopulta 7–2-voittoon.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.