Suomi viidellä painijalla MM-kisoihin – Savolainen ja Kuosmanen johtotähtinä

Suomi suuntaa viiden urheilijan voimin painin MM-kisoihin, jotka järjestetään 16.–24. syyskuuta Serbian Belgradissa. Kaikki viisi ovat kreikkalais-roomalaisen painin edustajia. Miesten vapaapainiin ja naisten painiin Suomen Painiliitto ei lähetä urheilijoita.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.