Heliövaara ja Niklas-Salminen saivat hyvän alun ATP-yhteistyölle Tukholmassa: "Kentällä on kiva olla hyvän ystävän kanssa"

Harri Heliövaaran ja Patrik Niklas-Salmisen ensimmäinen yhteinen ottelu tenniksen ATP-tasolla toi voiton myöhään tiistaina Tukholmassa. Kaksikko kukisti nelinpelissä brasilialaiset Marcelo Demolinerin ja Rafael Matosin 6–3, 6–4.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.