"Ruoka ei Suomesta lopu" – päivittäistavarakaupassa on nyt eduksi, että Suomen omavaraisuusaste on korkea
Kysyntä ja asiakasmäärät monissa ruokakaupoissa kasvavat, koska hallitus päätti sulkea koronaviruksen takia ravintolat, arvioi Kaupan liiton toimitusjohtaja Mari Kiviniemi. Ruokakaupoissa on hänen mukaansa osattu ja ehditty varautumaan kysynnän nousuun.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.