Kunta-alan työehdoista haetaan sopua sovittelijan avulla – osapuolet pyysivät etäneuvotteluja

Kunta-alan työehtokiistaan haettiin keskiviikkona sopua valtakunnansovittelija Vuokko Piekkalan johdolla. Osapuolten ensimmäinen sovitteluistunto järjestettiin koronatilanteen johdosta osittain etänä. Seuraava tapaaminen on perjantaina, kertoi valtakunnansovittelija Twitterissä .

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.