Koronapandemia iski myös oikeudenkäyttöön – istuntoja joudutaan siirtämään tartuntariskin takia
Huomattava määrä oikeudenkäyntejä joudutaan kevään kuluessa perumaan ja siirtämään myöhemmin käsiteltäväksi koronaepidemian takia. Tähän mennessä käräjäoikeuksissa on keskeytetty noin neljätuhatta rikosasiaa ja runsas tuhat siviiliasiaa eli riita- ja hakemusjuttua, kerrotaan Tuomioistuinvirastosta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.