Korona vei monen kesätyön – "Suurella määrällä nuoria jää nyt ensi kosketus työelämään ja arvokasta työkokemusta saamatta"
Kesätyöpaikkojen määrä on vähentynyt selvästi aiemmista vuosista koronavirustilanteen takia, ilmenee keskusjärjestö SAK:n kyselystä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.