Ministerivaliokunta siunasi 100 miljoonan kertapanostuksen yliopistoille – rahankeräyskausi alkaa maanantaina

Talouspoliittinen ministerivaliokunta puolsi kokouksessaan perjantaina yliopistojen pääomittamista 100 miljoonalla eurolla.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.