Ministerivaliokunta siunasi 100 miljoonan kertapanostuksen yliopistoille – rahankeräyskausi alkaa maanantaina
Talouspoliittinen ministerivaliokunta puolsi kokouksessaan perjantaina yliopistojen pääomittamista 100 miljoonalla eurolla.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.