Ravintoloiden aukiolo pitenee ja buffetpöydät palaavat – isot tilaisuudet sallitaan elokuussa sisälläkin

Hallitus on päättänyt höllentää koronarajoituksia. Perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiurun (sd.) mukaan ensi viikosta alkaen ravintolat saavat myydä alkoholia kello 01 saakka, kun nyt myynti pitää lopettaa kello 22. Aukioloaika pitenee nykyisestä kello 23:sta kello 02:een.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.