Suomalaiset viettävät enemmän aikaa yksin – omissa oloissa vietetty aika lisääntyi jo ennen koronaa

Suomalaiset viettävät aiempaa enemmän aikaa yksin, kertoo Jyväskylän yliopiston tutkimus. Ilman kasvokkaista seuraa vietetty aika on lisääntynyt jo ennen koronaa.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.