Suomalaiset viettävät enemmän aikaa yksin – omissa oloissa vietetty aika lisääntyi jo ennen koronaa
Suomalaiset viettävät aiempaa enemmän aikaa yksin, kertoo Jyväskylän yliopiston tutkimus. Ilman kasvokkaista seuraa vietetty aika on lisääntynyt jo ennen koronaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.