Yhdysvalloissa ainakin 14 ihmistä kuollut Laura-hurrikaanin seurauksena, Haitilla kerrottu yli 30 kuolemasta
Yhdysvalloissa ainakin 14 ihmistä on kuollut hurrikaani Lauran aiheuttamien tuhojen seurauksina Louisianan ja Texasin osavaltioissa. Asiasta kertovat paikallisviranomaiset ja -mediat.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.