Li Andersson kritisoi "oikeaa laitaa": On havaittavissa halua hyödyntää koronatilannetta hyvinvointipalveluiden alasajoon

Vasemmistoliiton puheenjohtaja, opetusministeri Li Andersson sanoi olevan äärimmäisen surullista, että "etenkin oikealla laidalla edelleen on havaittavissa halua hyödyntää koronatilannetta hyvinvointipalveluiden alasajoon ja leikkausten tekoon".

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.