Li Andersson kritisoi "oikeaa laitaa": On havaittavissa halua hyödyntää koronatilannetta hyvinvointipalveluiden alasajoon
Vasemmistoliiton puheenjohtaja, opetusministeri Li Andersson sanoi olevan äärimmäisen surullista, että "etenkin oikealla laidalla edelleen on havaittavissa halua hyödyntää koronatilannetta hyvinvointipalveluiden alasajoon ja leikkausten tekoon".
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.