Elisa: Koronakriisi johtanut hirmuloikkaan läppäreiden myynnissä – moni koti on myös innostunut 5g:stä
Kannettavien tietokoneiden myynti on kasvanut heinä- ja syyskuussa peräti 15 prosenttia vuoden takaiseen verrattuna, kertoo teleoperaattori Elisa. Asiakkaista moni on myös päivittänyt kodin liittymänsä nopeaan 5g-teknologiaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.