Helsinkiläinen Jonna koki kauhunhetkiä kun Minni-koira nielaisi nuuskapussin – eläinsairaalaan tuodaan lähes viikoittain myrkytysoireisia eläimiä

Nuuska: Viikkiläinen Jonna Määttänen koki toissa sunnuntaina kauhunhetkiä, kun perheen nelikuukautinen koira nielaisi lenkillä nuuskapussin. Sitten tuli pikainen lähtö eläinlääkäriin.

Neljäkuukautinen mäyräkoiratyttö Minni häärää touhukkaana omistajansa Jonna Määttäsen sylissä ulkoilutiellä Viikissä. Onneksi, sillä reilu viikko sitten sille olisi voinut käydä huonosti.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.