Pääministeri Marin koronatilanteesta: "Nyt on syytä tehdä ryhtiliike"

Pääministeri Sanna Marin (sd.) vetoaa paikallisiin ja alueellisiin viranomaisiin, että koronatilanne saataisiin yhteistyössä pidettyä hallinnassa ja tartuntojen määrä saataisiin painettua alas. Marin sanoi parhaillaan käynnissä olevassa tiedotustilaisuudessa, että nyt on syytä tehdä ryhtiliike.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.