Yle: Pääministeri Marin turhautui pääkaupunkiseutuun ja hallituskumppaneihin koronakriisin hoidossa – kansliapäällikön tehtävän jättänyt Martti Hetemäki suositteli jo lokakuussa valmiuslain käyttöönottoa
Pääministeri Sanna Marin (sd.) turhautui pääkaupunkiseudun päättäjien ja hallituskumppaneiden viivyttelyyn koronaviruksen torjunnassa, kertoo Yleisradio .
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.