Ministeriö ei ole vielä päättänyt turvautua koronatekstiviestiin – eri puolille maata lähtevän viestin sisältö "hyvä kysymys"

Sosiaali- ja terveysministeriö ei ole ainakaan toistaiseksi päättänyt lähettää suomalaisille tekstiviestiä koronatilanteen vakavuuden vuoksi, kertoo ministeriön viestintäjohtaja Vivikka Richt.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.