Aki Jörgensenin kolumni Minäkin ajattelen tänään sota-ajan suomalaisia – inttiaikana tuli eteen hetki, johon tiivistyi jotain suomalaisuudesta ja isänmaallisuudesta
Suomessa on perinne muistella itsenäisyyspäivänä menneitä, mielellään sotilaallisia asioita. Siispä minäkin teen nyt niin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.