Uutissuomalainen: Suomalaisista joka kolmas aikoo viettää joulua tavallista pienemmällä porukalla

Noin kolmannes suomalaisista (31 prosenttia) aikoo viettää tätä joulua aiempaa pienemmässä ryhmässä, kertoo Uutissuomalainen tekemänsä gallupin pohjalta. Kyselyyn vastanneista 61 prosenttia suunnittelee joulun juhlintaa vastaavan kokoisella seurueella kuin aiempina vuosina. Yksi sadasta aikoo viettää joulua aiempaakin suuremmalla joukolla.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.