Kaatuuko sote-esitys taas? – Professori arvostelee hallitusta "moukarin käytöstä"
"Jos mitätöidään tehtyjä sopimuksia, pitäisi olla pakottava syy, että jotain pahaa on tapahtunut, mikä pitää korjata."
Hallituksen aiemmat sote-uudistukset ovat kompastuneet perustuslakiin. Näin käy tälläkin kertaa, jos perustuslakivaliokunta ei muuta hallituksen esitystä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.