Kaatuuko sote-esitys taas? – Professori arvostelee hallitusta "moukarin käytöstä"

"Jos mitätöidään tehtyjä sopimuksia, pitäisi olla pakottava syy, että jotain pahaa on tapahtunut, mikä pitää korjata."

Hallituksen aiemmat sote-uudistukset ovat kompastuneet perustuslakiin. Näin käy tälläkin kertaa, jos perustuslakivaliokunta ei muuta hallituksen esitystä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.